onsdag 9 mars 2011

Ett skelett i garderoben...

Okej det här bär mig emot att erkänna men jag känner att om jag gör det kanske jag hör hur det låter, söker hjälp och går vidare liksom... kanske...

Många av er kommer att se på mig med andra ögon nu känner jag. Jag kommer inte vara den samme för er längre. Men ska ni följa mig så ska ni följa hela mig. For better or worse, är det inte så?

Här kommer det. I många år... lite av och till... har jag... eeehh... alltså... ibland... när tid funnits... följt... eller ja, tittat på ibland (i perioder varje dag stenhårt, okej!!)... Jag har helt enkelt följt serien Glamour. Puh nu är det ute. Och jag överlevde.

I alla fall nu har jag haft en period där jag inte tittat på det för tid har helt enkelt inte funnits med tanke på Penni. Igår råkade jag bläddra förbi och fick se Stephanie Forrester åka upp i en linbana och det var sorglig musik i bakgrunden. Brooke och Taylor satt med och mindes deras liv med Stephanie och allt kändes så väldigt sorgligt. Jag blev kall.

Ska hon dö?? Har jag missat att hon ska dö på riktigt?? Är detta sista avsnittet med henne? Hur ska det i så fall gå sen? Det kan väl inte bli något Glamour utan henne?

Jag var så förvirrad och Sambo kunde inte riktigt förstå eller dela mina funderingar och frågor så jag fick helt enkelt göra det enda jag kände kunde lindra förvirringen. Jag ringde till min mormor och frågade henne, som jag vet alltid tittar. Det värsta är kanske inte att jag tar det så hårt att jag måste veta så jag ringer mormor utan att jag hör mig själv säga på bredaste Kolsvamål:

- Ska ho till å dö eller Stephanie?

Jag blev i alla fall uppdaterad av mormor och nu tänkte jag googla lite för att se om hon är med i serien fortsättningsvis eller hur det ska bli.

Där har ni det. Mitt skelett är ute ur garderoben. Känns helt okej faktiskt. Till och med skönt.
Nu såg jag att Våra bästa år är på tv så jag måste sluta skriva nu.

Over and out.
/e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar