tisdag 22 mars 2011

En halv uppdatering...

Det är visst redan tisdag har jag hört. Jag vet inte var varken söndagen eller måndagen tog vägen så jag antar att jag haft fullt upp. Min lördag var alldeles perfekt (förutom nattklubbsbesöket jag opponerade mig så högljutt, dock lönlöst, emot). Nästa gång följer jag med Alex på pub istället.
Men det var så roligt att få sitta i lugn och ro och prata, dricka vin och äta gott, precis så som jag ville ha det. Nu har jag fått lite energi igen för att ta itu med alla vardagsbestyr.

Ikväll ska jag berätta något som hänt som man får anse vara en stor förändring i mitt liv. Varför jag håller på det lite är för att jag hör den lilla gny ifrån sovrummet så jag måste säga over and out för denna gång. Men vi hörs lite senare, ok? Ok.

/e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar