torsdag 9 juni 2011

Tack för idag...

Idag var jag och Penni och hälsade på Frida som flyttat till andra sidan. Jättemysigt bor hon nu och jag kan verkligen tro att det känns underbart att kunna öppna balkongdörren och går ut nu när sommaren kommit igång! Penni tittade med stora ögon på alla barnen som grejade och jag tror hon trivdes fint! Det är kul att hon börjar intressera sig mer för andra barn nu tycker jag.

Skulle åkt på skolavslutning men var på utflykt med mor och kom hem för sent så jag hann inte med det helt enkelt. Penni somnade utan att gråta en skvätt och här sitter vi nu och vet nästan inte ens vad vi ska göra med tiden. Härligt!

Innan jag slappar ner mig i soffan måste jag berätta att vi bokat en resa de två underbara och jag! Adela, Annika och jag åker till Kroatien i 3 nätter den 9-12 september! Om det känns roligt? Det är bara förnamnet!! Roligt gör inte känslan rättvisa riktigt. Det känns fantastiskt underbart roligt!

Nehepp om jag skulle ta och... göra absolut ingenting en stund... kanske...

/e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar