söndag 26 juni 2011

Fel, fel, fel...

Att blogga från telefonen medför ofta en del fel har jag sett! Det där med de konstiga val av ord Iphonen gör är det enda jag inte är helt nöjd med vad gäller telefonen.

Jag har haft en jätterolig midsommar ska det vara. Inte jätte ärlig. Inte för att den inte varit ärlig men det är ju en ganska konstig sak att skriva kan jag tycka. Rolig ska det vara. Tack telefonen för hjälpen!

Hur var natten då? Jo tackar som frågar, den var ganska katastrofal skulle jag vilja säga.
Om jag är trött idag? Jo tackar som frågar, det kan du hoppa upp och sätta dig på!
Sover hon sött nu då? Jo tackar som frågar, det kan jag berätta att det gör hon... inte!

Vad händer i ert liv idag? Berätta, det var så längesen ni var med mig...

/e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar