måndag 13 juni 2011

Söndagens bildregn...

Jag skulle ha gjort ett "min dag i bilder" inlägg igår, men sen blev jag sur. Eller jag blev int ebara sur, jag blev tjuuueeri. Ni vet sådär riktigt Kolsva måls tjuuueeeri (eller hur Karro!). Återigen handlade min tjuuuueeerihet om fujidirekt och deras krångel när man ska aktivera det där idiotiska 100 första bilderna gratis. Antingen är jag helt dum i huvudet eller också har de gjort det mycket svårt för en att få igenom det?! Jag satt och laddade upp alla bilder, valde vilka jag ville ha dubbletter och förstoringar av och det vill jag lova tog lååång tid. Sen blir det ju inte aktiverat i alla fall. Jag provade igen och loggade in på fujidirekt.se/gratis men samma sak hände igen och tålamodet tröt. Märk väl att detta hänt tre gånger tidigare så jag borde kanske sluta haffa det här erbjudandet varje gång eftersom det aldrig fungerar för mig.

Ja, ja hur som helst kommer ett försenat bildregn från gårdagen. Idag är jag inte tjuuueeri längre.

Penni äter själv. Jätteduktig är hon. Inget kladdigt blir det. Inge kladdigt alls faktiskt.
En lunch med fina familjen.


Tessie badade i lilla plaskpoolen.

Penni och jag gick till en lekpark för första gången. Vi provade att gunga... vrålskrik. Vi provade att åka rutschbana... vrålskrik. Vi provade att gunga på gunghästen... vrålskrik. Vi satte oss på marken... vrålskratt.
 Hon kräver inte mycket min lilla. Lite sand eller småsten och hon är helnöjd!




    En mysig dag.

    /e

    1 kommentar:

    1. "Äru tjuueri?" Var man inte tjurig innan så blir man det definitivt av den frågan, haha! Man får va tjuueri när fujifilm uppför sig så, det är okej. Jag är lite tjueri för att vi inte har avslutning förrän på fredag. Nu väntar tre härliga, kaosiga, vi-gör-inget-vettigt-för betygen är redan satta-dagar... Kram!

      SvaraRadera