fredag 17 juni 2011

Kalas?

Är detta kalas tro? Alla kläder ligger just nu på golvet och jag hittar som vanligt ingenting att ha på mig! Hur kommer det sig? Varje gång är det likadant också.
Så här är vi nu... Jag provar detta en stund och känner efter. Lite osäker på om kjolen är snygg eller passar bäst på en påskkärring... ?
För övrigt fattar jag inte hur de här modebloggarna gör när de tar kort på sig själva?! Det är ju jättesvårt. Ser ju bara konstigt ut hur man än står. Ser ni fotoposen med armen? Haha hade jag det inte på bildbevis skulle jag neka till att jag någonsin ställt mig så och knäppt en bild. Men idag bjuder jag på den gott folk.
/e

2 kommentarer:

  1. Gokväll!! Vi ska på Lisas och Robbans fest och de ska bli så kul tycker jag!! Ni ska också dit hoppas jag!? Vi har inte bestämt än när vi kommer men vi är lediga från tors em, så vi får se. Men ses det ska vi absolut göra!! Skulle vilja träffa Penni också, de va ju så längesen.. Puss o trevlig helg

    SvaraRadera
  2. Snygg, ha en skitkul kväll!!

    Kram Soffan

    SvaraRadera