onsdag 1 juni 2011

Lika som bä....bisar!

När Penni kom ut var hon en kopia av sin far. Nästan inget av mig syntes. Ju äldre hon blivit desto mer av mig ser jag. Hon är fortfarande lik sin far också men under en period nu har hon sett ut precis som mig, när jag var bebis.

Min fina underbara mamma. Henne förknippar jag med kärlek. Hon är kärlek hela hon. 



Ser man inte likheter eller är jag ute och cyklar? 
Tycker det ser ut som Penni Pop på pricken!

Det är spännande att för varje månad se något nytt som händer i Pennis utveckling inte bara rörelsemässigt utan vad gäller utseendet också. Kanske skulle jag göra en sådan grej, en bild för varje månad för att se hur hon ändrats... Mm så får det bli. Men inte nu. Nu vaknade hon. Bäst att snabba sig för då ser det ut såhär nu för tiden...

/e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar