torsdag 30 juni 2011

Kvällens snack...


Det här äter jag ikväll istället för choklad. Var de kommer ifrån sa ni? Äsch, ingen speciell stans alls egentligen. Men ni vill alltså ändå höra säger ni? Jo, ja det kommer utifrån. Mer specifikt än så kräver ni era svar alltså? Ja, de kommer utifrån min trädgård. MIN trädgård! Herre jäklar vad trevligt det är med den där trädgården svarar jag.


Gårdagskvällen bjöd på rosé, jordgubbar, vattenmelon, polly och den allra underbaraste Karolina. Från halv sju till halv ett bara pratade vi och jag hade kunnat prata än om inte tiden sprungit ifrån oss. När vi ses är det som vi ses lika ofta som förr. Som om inget är annorlunda. Bara skönt. Och roligt. Och självklart. Hon har en självklar plats hos mig. Jag kan säga allt till henne. Även sånt man inte ska erkänna egentligen. Så skrattar vi åt det. Hon är så fin min Karolin... a. Längtar till nästa gång redan!

För övrigt... när jag skriver istället för choklad läser ni tillsammans med. Men det förstod ni nog.

/e

2 kommentarer:

  1. Maybeitsthatguywiththebigd...og1 juli 2011 kl. 10:18

    Och var är jordgubbarna? Nej just ja, du fick ju bara en. Vilken skitpresent.

    Men du! Det där är ju en gubbe. Där med!

    Haha! Vilken superpresent av oss.

    SvaraRadera
  2. Tack fina, fina Empa för en underbar kväll! Den kommer jag leva på länge. Puss & kram Karro

    SvaraRadera