tisdag 7 juni 2011

Lite kameralek...

Jens har laddat ner en massa appar till kameran så man kan ta väldigt fina kort. Bestämde mig för att lära mig några av dem nu. Penni är ändå lite upptagen idag som ni ser. Har en hel del för sig och har inte riktigt tid med mig säger hon. Saker ska ordnas och grejer fixas.
Så jag får leka själv. Men så fort hon är klar kan vi leka säger hon så jag väntar.
För övrigt sa hon mamma igår. Men... Hon sa det inte som ett ord. Inte som att en av de bästa personerna i världen för mig heter mamma utan det var mer något hon sa om och om medan hon gnällde och grät. Räknas det ändå? När någon frågar om hon säger mamma ska jag kanske då säga att hon gråter mamma... Pappa har hon redan ljudat fram också men även det under missnöje så att säga. Tror inte det räknas heller... Eller?
/e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar