lördag 25 juni 2011

Endast...

... tomten är vaken. Ja och Penni förstås... Och hennes trötta mamma som väntar på att hon ska somna så hon får gå och sova med.
Inte är hon ledsen i alla fall så det är ju bra. Men jag vet inte jag, kanske är det en generationsgrej men jag kan ju tycka att när klockan nästan är midnatt är det för sent att prova olika gurgelljud och röstlägen... Men det kanske bara är jag? Hon menar att jag blivit en torris sen jag fick barn och att midnatt fortfarande bara är barnet rent tidsmässigt. Så hon kör på. Det är ju visserligen midsommar så jag kanske får haka på helt enkelt...
Jag har haft en jätte ärlig midsommar i alla fall så jag är glad. Fast trött. Snart lägger jag mig och provar olika gurgeläten jag med.
Bilden är en lite försenad midsommarpuss från Penni. Så puss.
/e


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar