måndag 20 juni 2011

Jag äger inte ett enda nagellack med färg. Eller i alla fall gjorde jag inte det fram tills jag fyllde år och fick många många fina färger i present av lillebror och Evelina. (Jag misstänker att det är Evelina som valt ut presenten och färgerna, men jag kan så klart ha fel också) Det var en kul present tycker jag och tackar en stor mängd!
Jag tänkte att jag skulle prova de olika färgerna nu för att se hur det känns och det här är den första, en lila! Dock behöver jag göra något åt mina nagelband ser jag visst...
Blomman är ett klistermärke jag köpte på beautystore och klistras enkelt på. För övrigt måste ni titta in där om ni inte redan gjort det. Mycket olika produkter och vill ni ha riktiga fina naglar gjorda så finns ju Sandra där också. Värt ett besök! Hon är verkligen jätteduktig.
/e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar