tisdag 14 juni 2011

Fulflås!

Ni vet hur man ser ut när man fulgråter va? Det har jag berättat förut har jag för mig. Jag tar poäng i fulast när det gäller att fulgråta. Hur som helst, idag har jag tagit poäng i något annat... att fulflåsa! Jag tog poäng i att flåsa fulast i hela Sverige skulle jag tro...

Ibland åker man förbi någon som är ute och springer och ser ut som att den aldrig varit med om värre plåga i sitt liv. Hela ansiktet är ihopvridet i ett uttryck av ren och skär smärta och man överväger om det kanske är bäst att man åker sakta med utifall att de där armarna och benen faktiskt helt sonika ramlar av på personen.

Så såg jag ut. Precis så. Så kände jag. Precis så.

Hur det känns nu? Jag överlevde. Har armar och ben kvar. Är glad över poängen, snart leder jag ligan.
Där lämnar jag det.

/e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar