söndag 12 juni 2011

Studentkalas!

Här kommer lite fler bilder från gårdagens studentkalas. Simons kalas i fredags fick jag inte med mig några bilder ifrån alls tyvärr.

Dagen till ära smällde jag till med en inbakad fläta. Tyckte själv den var fantastisk tills jag såg detta kort och såg att håret verkligen ligger hur som helst här bak. Bra jobbat emelie, ja tack så mycket.








Penni var så upprymd efter dagens festligheter att hon inte riktigt ville somna, hon skrek inte men tjoade och tjimmade för sig själv en bra stund. 
Såhär hittade jag henne när det äntligen blev tyst där inne... 
(kanske borde poängtera att det fanns både lakan och skydd för spjälorna när jag la ner henne... )
 
Hon sov sedan från strax innan åtta till tjugo i åtta imorse och vaknade endast en gång under natten, men somnade om direkt hon fick nappen. Vad säger vi? 
Bloody marvelous (med sån riktigt brittisk accent!!)! Marvelous!

Jag gillar kalas. Och all form av släktsammankomster. Idag kommer mina föräldrar, mormor, lillebror och hans fina Evelina hit på lunch. Mycket trevligt tycker jag! Dock blev det planerade altanhänget lite vinglande nu känner jag... håller tummarna för att det spricker upp. Gör det ni med.

/e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar