söndag 5 juni 2011

Sol, Skedvi och trädgården...

Idag är en bra dag. Solen gör alla dagar till bra dagar verkligen! Vi tog en liten tripp ut till Västra Skedvi och hälsade på fina familjen där ute och njöt av de underbara pojkarna. Det var full rulle så kameran hann inte fram en enda gång tyvärr.

Innan jag sjunker ner i soffan och tittar på Slumdog Millionaire ska jag gå ut i trädgården och greja en halvtimma. Om någon hade sagt till mig för ett år sedan att jag skulle längta ut till ogräset skulle jag skrattat dem rakt upp i ansiktet. Länge och väl hade jag skrattat. Men inte nu. Nu skrattar jag bara i rabatten. Ja för att det är så roligt att vara där alltså. Jag hoppas jag alltid kommer känna så.

Nehe, nu skyndar jag mig ut så jag hinner med lite...

/e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar