onsdag 1 augusti 2012

Sista stoppet på västkusten för i år...

Dagen har tillbringats i bilen för hemfärd. Jag är dålig på hemfärd. Fast det var jag som ville åka hem idag och inte imorgon blir jag alltid lite ledsen av avsked. Det spelar ingen som helst roll om jag vet att vi snart ses igen, jag tycker att det är sorgligt likväl. Får alltid gråten i halsen och vill bara skynda mig iväg så ingen ska se att jag blir ledsen. Så även idag.

Hur som helst, vi avslutade vår sista västkustvistelse för detta år med en lunch på Brygghuset i Fiskebäckskil. Mycket mysigt ställe och en sillbuffé att dö för! Den ingick i varmrätten men var helt klart höjdpunkten! Till varmrätt åt vi oxbringa med rotfrukter och sås (inte min kopp med te tyvärr, alldeles för seg) och Penninåt köttbullar med en sås jag skulle kunna gifta mig i och som hon inte ens smakade.









Hit kommer vi definitivt igen nästa år! Hej då Västkusten för denna sommar. Vi ses igen nästa!

/iPhonemelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar