lördag 18 augusti 2012

Som det ser ut nu...

Här är de som gissat hittills. Fyller på alteftersom så kom igen och gissa ni som inte gjort det än...
25 augusti - Mannamanna (Min mormor)
26 augusti - Morbror Basse
27 augusti - Min morbror Conny
28 augusti - Farmor Annika
29 augusti - Morfar Lasse
31 augusti - Helena
1 september - Mormor Mari och Adela
2 september - Sara
3 september - Jens och Linda ängel
4 september - Emelie
5 september - Miriam
6 september - Palle och Sofia
7 september - Karro
8 september - Sofia H
9 september - Fridha (tjej)
10 september - Camilla
Spännande!
/iPhonemelie

4 kommentarer:

  1. Jag tar nog och gissar på 31 augusti. :)

    SvaraRadera
  2. 28 augusti - så jag hinner träffa undret innan jag åker till Grekland./Farmor

    SvaraRadera
  3. Hej,

    Får man gissa på samma datum som någon annan?
    I så fall tror jag 6 September, det var det första som kom upp i mitt huvud.

    Lycka till nu!!
    Och Grattis till Pennis andra födelsedag...

    Kram

    SvaraRadera
  4. Det ser bra ut för din mormor ;-)

    SvaraRadera