måndag 13 augusti 2012

Det drar ihop sig!

Nu är det bara dryga tre veckor kvar till beräknat datum för lillbebbens ankomst. Ifall ni undrar hur länge det är kan jag berätta att det just nu sköljt över mig att tre veckor är ingenting! Tre veckor är ett andetag! Tre veckor går fortare än du hinner säga allt på listan jag har att fixa innan jag är redo att ta emot en ny liten bebis!

Tre veckor är ingenting! Det är nog bäst jag börjar beta av den där listan nu va? Så att bebisen åtminstone har något packat i någon väska, en säng att sova i och en något så när förberedd familj (om det nånsin går att förbereda sig?).

Det är så spännande det här hörrni! Jag ligger här och känner hur den rör sig där inne i magen och inser hur snart jag faktiskt kommer att få se den, även om den inte kommer på utsatt datum. Det är så lite tid kvar innan den ska komma ut och vara här och då är väntan och spänningen över. Kommer man sakna det då? Rumlandet i magen... förväntan... längtan... nervositeten...

Hur som helst. Vad jag ville ha sagt antar jag är att snart ska det komma en bebis! Jag ska snart få en liten bebis! Hur konstigt är inte det? Tre veckor är INGENTING!

Jag längtar! Och ämnar att imorgon dag ta tag i den där listan inför ankomsten. Imorgon tar jag tag i det. Ok.

Bra så.


/iPhonemelie

1 kommentar:

  1. Fy fabian va spännande!!
    Det ska bli så spännande att se vad det är för liten filur där inne:-)
    Och Penni som får bli storasyster<3

    Kram och lycka till

    SvaraRadera