tisdag 14 augusti 2012

Härmar Sara lite...

När min vän Sara nu skulle ha barn fick vi på hennes blogg gissa på datum för ankomst. Ingen gissade rätt tror jag för han var lite senare än vi alla trott och ändå inte så sen. Detta tyckte jag var lite kul så jag tänkte att ni som läser denna och vill vara med och gissa kan skriva i kommentarerna här under vilket datum ni tror att bebisen kommer att komma! Sen sammanställer jag era gissningar och så ser vi vem som "vinner". Vad man vinner? Äran av att vara synsk såklart! Eventuellt en egen tv-show kring övernaturlighet men det är inte helt färdigförhandlat än.

Så kom igen och gissa nu, när kommer bebisen? Beräknat födelsedatum är 5 september och än har jag inga tecken på att det är på gång.

Vem vinner?

/iPhonemelie

9 kommentarer:

  1. Då gissar jag på 10e!!

    SvaraRadera
  2. 9e eller 11e... Hm, får bli den 9e. En liten tjej :)

    SvaraRadera
  3. 7 sep! Alfred var beräknad till 5 mars men kom två dagsr senare, din bebbe kommer såklart följa samma mönster :)

    SvaraRadera
  4. Jag tror 6e, eftersom ju Elvin är född den 6e aug. :)

    SvaraRadera
  5. Då tar jag 8:e!!
    /Sofia H

    SvaraRadera
  6. Tror bebisen kommer tidigare, 2 sept!

    SvaraRadera
  7. Vissa kommer ju faktiskt när de ska komma, varför inte den 5:e då ;-)

    SvaraRadera
  8. Jag gissar på 4:e september då eftersom det fanns kvar. Ska sammanställa senare så får vi se vem som vinner! :) /e

    SvaraRadera