torsdag 9 augusti 2012

Boar jag nu?

Igår fick jag äran att få träffa lille Elvin för första gången. Han är bara några dagar gammal och ljuvligt söt! Jag fick hålla, gosa och lukta på den där lille krabaten och det satte nog igång något i kroppen på mig för idag har jag gått igenom, valt ut och tvättar nu upp bebiskläder att ha den första tiden. Har även satt mig ner och skrivit en lista på vad som ska ordnas och köpas innan det är dags för förlossning, och mitt baksug (alltså sug för att baka!) är större än någonsin. Börjar jag förbereda mig tro? Är det mitt sätt att boa? Det är bara 4 veckor kvar till nedsläpp så det är väl hög tid att börja förbereda sig mentalt tänker jag... Borde jag kanske läsa något om förlossningar så jag har ett hum om något jag som inte gjort någon innan?

För övrigt har min dotter strålat som solen idag och när det var dags för vila la hon sig på glatt humör och somnade efter ca 20 minuter men utan minsta missnöje. Det är olika, olika dagar kan vi ju konstatera. Men alltid skönare när hon är glad såklart!



Lille Elvin vars föräldrar får välja om han läggs ut på bild eller ej. Därav det suddiga. Mina föräldrar var ok med det, så jag fick synas klart.

/iPhonemelie

1 kommentar:

  1. Elvin ger härmed sitt godkännande och tackar för mys och presenterna igår. :)

    SvaraRadera