tisdag 7 augusti 2012

En bebis...

Imorse väcktes jag 06.25 och kunde inte somna om fast hela resten av familjen sussade sött. Lillbebben hade fest i magen men glömde att sätta upp en lapp i trapphuset innan så det var väl kanske inte helt uppskattat till en början.

Sen såg jag messet på telefonen. Såg den lilla krabaten som kommit under natten. Och han är så väldigt söt! Blev varm, rörd och blödig och plötsligt fick Lillbebben rumla omkring hur mycket den ville. Det var plötsligt bara mysigt. Jag passade istället på att ligga vaken och känna på de små fötterna som tittade ut här och var och njuta av att jag ska få en sån där underbart härlig, varm, gosig, mjuk liten bebis. Snart ska den komma och få en sån där liten bb-mössa på huvudet och kika upp på mig med trötta ögon. Jag längtar efter den så jag blir tokig när jag tänker på det!

Nu hoppas jag på besök på bb snart så jag får lukta och gosa med den här lilla mjuka härliga som kommit nu. Den första av fyra. Vilken härlig höst!

/iPhonemelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar