lördag 11 augusti 2012

Svansbos bajs levererar - igen!!

Denna kväll gick jag ut och plockade in en skål (och ja det är verkligen en skål fylld!) med smultron stora som hallon! Större till och med! Och allt tack vare fåravföringen!

På grund av enormt med sammandragningar och även en del förvärkar har jag inte kunnat äta något ikväll förrän nu och jag skulle vilja säga att det mycket tack vare dessa smultron var... en smakupplevelse de Lux!

- Fjällfil med flingor, hemmagjord äppelmos och Svansbobajsade smultron från gården!

Här skulle det ha varit en snygg inbjudande bild som skulle fått det att vattnas i munnen på er och få er gröna av avund fram till torsdag! Varför det inte gör det? Fråga inte mig, bebisen kräver och jag gör. Bebisen krävde hela tallriken innan jag han trycka fram kameran på telefonen. Jag gör bara precis det bebisen kräver.

Borde inte det gälla bebisens andra förälder också? Jag tror nämligen precis att bebisen kräver en killning under fötterna...

/iPhonemelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar