tisdag 31 juli 2012

Åpen jag!

Regn och blåst = bakväder...



Tyvärr var jag uppenbarligen alldeles för glupsk och åpen för jag hann inte ta någon bild på det färdiga resultatet innan det låg i magen min! Men det är en smulpaj med vit choklad och blåbär/hallon. Den var mycket uppskattad!

Annars då? Gravid, trött och ämlig. Lägg till tjock på det också för idag har jag tydligen blivit gravid även i näsan enligt mor min. Nu sväller alltså allt upp, den lilla detaljen hade jag hoppats på att slippa i år (trots otaliga bakverk och choklad varje dag! Förnekelse.se är min hemsida uppenbarligen!) Man är så snygg och graciös minsann, jo tack du.

Till bebisen: du är välkommen när du vill nu faktiskt! Jag blir inte alls arg om du kommer snart. Det är helt ok verkligen. Så kom nu är du snäll. Innan näsan min sprängs!



Svullen näsa på väg att panga?!

/iPhonemelie

1 kommentar:

  1. Du är så fin! Underbara svullna läppar också :) Kram på dig!

    SvaraRadera