fredag 27 juli 2012

Skuggjakt!

Annika sprang in på Netonnet i Västerås för att köpa sig en glassmaskin efter jag prisat min till skyarna (med de hela två gångerna jag använt den som grund)! För att underlätta väntan för sin gravida vän som sitter kvar i bilen (nu pratar jag alltså om mig själv) parkerar hon på den lilla plätten skugga som finns. Det var väl trevligt tänker man.

Enda kruxet är att den skuggan finns mitt mellan två parkeringsplatser, men det tycker Annika att de kan bjussa på eftersom jag ändå är gravid och har kryckor och det finns massa andra platser tillgängliga.

Innan hon går säger hon åt mig att se jäkligt gravid och handikappad ut hela tiden ifall någon irriterar sig på vår parkeing. Så här sitter jag nu...






/iPhonemelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar