lördag 14 juli 2012

Han kan överraska än!

Klockan 9 imorse satt vi i mjukiskläder, åt frukost och funderade på vad vi skulle göra av denna dagen, den första på vår gemensamma semester. Västerås? Kungsör? Lekpark?

Jens tittade på mig och sa; jag klipper gräsmattan, du packar en väska så sätter vi oss i bilen och åker om en timma. Var bestämmer vi oss efter vägen! Nu kör vi!

Min personlighet är lite dålig på spontanitet av denna rang så jag behövde ett par minuter men inom loppet av en stund var vi inpackade i bilen och gav oss iväg. Ett stopp på Marieberg och sen körde vi på medan Lillfis sov.

Vi hamnade på välbekanta marker och när Penni knackade på morfar och mormors dörr möttes hon av två förvånade men glada ansikten.

Ikväll lägger vi oss trötta och nöjda av halvsluften här i Lysekil och så får vi se vad vi gör av imorgon! Härlig känsla tycker jag.

Härligt och roligt att han kan överraska och förvåna än efter 7 år tillsammans. Väldigt roligt!

/iPhonemelie

1 kommentar:

  1. Härligt :) Ni valde rätt ställe, ni får fint väder i morgon!!

    SvaraRadera