fredag 13 juli 2012

Dagen då fötterna överskuggades...

... av lyckan av så fina människor omkring mig, god mat, situationer och människor som kan förvåna och en överlycklig Penni som busat och lekt sig helt slut! Det här har varit en av de mysigaste dagarna på länge!

Började med lek och lunch hos min ängel och hennes tre mysiga.






Eftermiddagen och kvällen spenderade vi med att inviga och försiktigt njuta av äran att få ta del av det sprillans nya uterum som nu berikar det fina huset i Macksta. Ja alla utom Jens som gick bärsärkargång och försökte förstöra allt värdparet hade. Inge skämmigt alls som tur var!

Maten var hur som helst helt otroligt god!







Nu ligger jag i soffan och väntar på att hon ska somna där inne. Jag hör henne ibland där hon pratar för sig själv. Nyss räknade hon och innan det pratade hon om sin gammelmormor och sa sov så gott till Mackapacka. Det är lite mysigt måste jag säga...

Min enda fundering i det här läget är huruvida jag ska avsluta denna perfekta dag med lite perfekt Ben & Jerry's... Vad tror ni?

/iPhonemelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar