onsdag 18 juli 2012

Den här dagen...

... har varit så fin, trivsam och njutningsfull på massor av sätt! Jag har dessutom kommit på ett sätt att få fötterna att hålla sig lite bättre mellan varven, nämligen att stoppa i dem i en hink med iskallt vatten efter varje användning. Att kyla ner dem fungerar riktigt bra mot brännkänslan och jag har haft bättre kvällar och nätter med mindre ont. Har dessutom tagit ett bad på kvällarna (med fötterna utanför för att inte ha dem varma) vilket har hjälpt mot foglossningen så jag har haft en bättre natt. Håller tummarna för att det fungerar även idag.

Lysekil kan vara mitt paradis på jorden en varm och fin sommardag som denna...






På seneftermiddagen ringde Lisbeth och frågade om vi ville ha färsk makrill till kvällen som hennes granne fiskat upp tidigare idag. Vad vi svarade? Vad gissar du på?



Mmmmmmmm!!!!

Detta är för övrigt kärlek gott folk...


Jens plockar makrillfiléerna med pincett för att jag har sån fobi mot fiskben och oftast inte kan äta mer om jag får ett i maten. Så som andra människor reagerar på hårstrån i maten. Inte ett enda ben fanns kvar i dem. Det... är kärlek.

/iPhonemelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar