söndag 29 juli 2012

Modeblogg?

Jag har funderat lite på att byta inriktning här på bloggen. Mest för att jag upptäckt en hitintills gömd begåvning hos mig själv. Jag borde helt enkelt oftare göra modeinlägg och ta kort på mig själv för att visa er kläder. Jag känner att det är något jag är riktigt duktig på faktiskt. Det blir så löst oh ledigt och inte alls framtvingat på något sätt när jag tar bilder...

Ta dessa inför-dopet bilder till exempel. Precis så som jag ville ha dem faktiskt. Jag ser inte ens dum ut på en enda av dem!



Definition av ironi: det att uttrycka en sak, fast (uppenbart) mena en annan; används ofta i hånande syfte; kan uppfattas som en form av humor.
(källa: wikipedia)

/iPhonemelie

1 kommentar:

  1. Du är så vacker min sköna!! Dessutom är det en konst i sig att ta kort på sig själv med en iPhone!

    SvaraRadera