måndag 2 juli 2012

Varnar ögon för intressepilar!

Men jag måste bara få säga det till någon! (här slänger vi in ett tvi, tvi, tvi och peppar, peppar så att jag inte jinxar det) Sedan vi kom ner till Lysekil har Penni sovit som en dröm, hon har leendes lagt sig till rätta och sagt god natt. Hon har somnat direkt utan minsta gnäll och inatt sov hon 12 timmar. I eftermiddags sov hon över 2 timmar och efter det åt hon en normal portion med kokt torsk med äggsås!

Vaddådå tänker kanske den som fortfarande läser? Torsk är ju gott! Ja visst är det det, men den infon har gått min dotter förbi och hon har inte vid ett tillfälle sedan hon fattade att hon kunde vägra ätit någon form av fisk! Förrän idag!

Hon har dessutom varit charmig och glad och delat ut pussar och kramar till sin mor självmant. Min dotter är helt enkelt perfekt idag!

Det var bara det jag ville säga! Tack så mycket för er tid.

/iPhonemelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar