onsdag 20 april 2011

Underbar morgon!

Jag är nyss hemkommen från ett frukostkalas! Vilken härlig grej det där är med att äta frukost tillsammans tycker jag! Finaste Linda ängel fyllde år så jag och Penni satte på oss kalaskläder och åkte dit för att fira födelsedag. På tal om finaste Linda måste jag bara få ta tillfället i akt och skriva att jag aldrig mött en snällare människa än hon. Det finns inte ett ont ben i hennes kropp och jag blir alltid glad av att bara se henne. Jag tycker väldigt mycket om henne. I många år har jag alltid börjat mina sms till henne med "Hej min ängel" och hon svarar alltid med "Hej min världens goaste". Det är fint tycker jag. Hon är fin. Så för er som inte har den stora fördelen av att känna henne kan jag tipsa om att stanna till en gång extra på ICA, ni kan inte missa henne. Det är hon med det vackra leendet.

Nu somnade Penni sött och jag tog en stund för mig själv. Jag dricker ett glas Dr Pepper, äter en kaka, läser Bersingen och surfar och allt gör jag från min fina altan. I natt fick jag sova från 21.30 till 07.30 med endast ett nappinstopp och jag hann duscha på morgonen. Ja vad ska man säga, vågar jag nosa på perfekt? Jag tror tamejtusan det!

Jag njuter.

/e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar