torsdag 21 april 2011

Skärfisen och trädgårdsarbete...

Blev ni skärfisen idag? Den som sover längst på skärtorsdagen blir skärfisen och det var minsann inte jag. Inte heller Penni blev det. Resten får ni räkna ut själva! Men det viktigaste att ta med sig denna morgon är ju kanske Empa - Jens 1-0!

Denna skära torsdag kommer jag att tillbringa i trädgården för idag hyrs kärra och lass går till tippen. Ska försöka hyra en stor stor täckt kärra så jag bara behöver åka en gång (jag skriver i jag form, ni läser i "min pappa" form då det är föga troligt att jag kör en meter med en stor kärra baktill). Jag laddar upp redan nu för här ska släpas, grävas, bäras, vattnas, rensas och städas hela dagen lång. Ett träningspass utan dess like alltså!

Så om just du känner att du inte har något att göra idag och är sugen på lite kroppsarbete med glatt och trevligt sällskap så kom förbi. Kliv in bara vettja, jag hör ändå inte om du ringer på. Ja eftersom jag är i trädgården. Och trädgårdsarbetar.

/e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar