lördag 16 april 2011

Idag har varit en bra dag...

Idag har vi varit ute hela dagen och grejat i trädgården och jag längtar redan till imorgon när jag får ut igen! Sånt här väder gör något med hela kroppen, känner ni det? Man blir glad utifrån och in. Våren är utan tvekan min bästa årstid. Det finns så mycket glädje och förväntningar under våren. Allt vaknar till och växer upp och det riktigt bubblar överallt. Jag kanske ska tagga ner poesiuttrycken här och helt enkelt bara nöja mig med att säga att våren, solen och den första värmen är det absolut bästa jag vet!

Penni och jag fick spontanbesök av min mamma, mormor, morbror och kusin. Jag säger som Soffan, spontanbesök är underbart! Kom gärna förbi på en kaffe när helst ni vill, jag har massa goda kakor i frysen också!

Mormor matar Penni ute i solen.


Någon som är sugen på Oktoberfest? 
Jajamen!

Penni med sin gammelmormor. 
 Hon tycker mycket om henne och här var hon alldeles 
fascinerad och tittade och strök på henne länge... 
det tyckte jag var fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar