måndag 25 april 2011

08.08!

Nemen 08.08.
Jojatackarja!
En bra tid känner jag.
Mycket bra tid.
Kanske till och med en av de bästa hittills.
Jag tror det.

Vad är det för tid då undrar ni ju genast förstår jag...
Jo det är så länge jag och Penni sov imorse!
Så här är det ingen som är trött minsann!
Ingen av oss i alla fall.

Idag ska vi plantera hallonhäck, gräva ner sten, frakta bort jord och grenar och så vidare och så vidare. Vi ska också gödsla med fårbajs som vi fick igår av snälla Svansbos. Det är inte jätteofta man blir så glad av att någon kommer med en påse skit i present!

Men sen... sen ska jag blogga.
Sen ska jag visa er vad den lilla påskkärringen gjorde hela påsk.
Sen alltså.
Inte nu.

Ok?

/e

1 kommentar:

  1. Om det skulle komma ett inlägg med rubriken "Påsken i bilder" finns det någon som blir glad! Kämpa på i trädgården, puss

    SvaraRadera