onsdag 6 april 2011

Trams...

Jag borde skriva en sån där lista igen på allt jag skulle behöva göra här hemma. Men jag vet att om jag skriver den här på bloggen så måste jag ju göra alla de där sakerna för att kunna stryka dem från listan. Så jag drar mig för att skriva upp dem. För om jag inte gör en lista så finns ju inte alla måsten, är det inte så?

Jag har ingen ork att ta tag i något. Ingen ork alls. Vill helst sitta med min kaffekopp och bara slösurfa hela tiden hon sover nu så det blir nog så. Läggningen denna gång tog 30 minuter så det får vi räkna som bra. Skönt!

Annars då...? Jo då, bilen går bra och sådär. Vädret är väl ganska tråkigt tycker jag väl och som ni märker har jag inget vettigt att säga. Så nu ringer jag och bokar tid för däckbyte. Jag har mina däck på Johannisdahls däckservice, det är super verkligen! De byter på ett par minuter och ser till att allt går fint. Ka varmt rekommendera dem!

/e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar