torsdag 14 oktober 2010

Total besvikelse för Penni...

Imorgon är det fredag. Vanligtvis betyder det nu för tiden klapp och klang, men just imorgon kan vi inte gå med. Jag har nämligen lyckas dra på mig en dunderförkylning så det rinner snor hela, hela tiden! Penni har klarat sig än så länge (peppar, peppar) och jag hoppas att det så ska förbli.

Jag tror dock att det inte är så uppskattat av andra föräldrarna att jag kommer och snorar in en massa baciller i närheten av deras barn. Så vi blir hemma i det lilla huset. Lite tråkigt.

Jag kan dock hantera besvikelsen. Jag förstår att det kommer andra gånger. Jag kan komma över det. Men Penni... oj, oj Penni. Det kommer dröja länge innan hon kommer över det, hon hade ju så otroligt roligt sist.


Här rockar Penni loss med ägget som jag praktiskt taget fick bända ur hennes krampaktiga hand när låten var slut. Oj så kul hon tyckte att det var!

Jaha ni tycker det ser ut som hon sover, ja förvisso men hon hade roligt i sömnen!

/e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar