söndag 3 oktober 2010

Rapport från slottet...

Idag har vi haft släktmys på hög nivå. Mormor, morfar och morbror kom förbi och fikade på förmiddagen och sen styrde vi kosan till kungsör och träffade farmor, faster och kusin vitamin. Farmor hade köpt massa tuffa kläder till Penni som jag, eh jag menar Penni, längtar efter att kunna ha på sig!

Jaha ni undrar hur det gick med det gröna bajset. Jo tack det är fortfarande grönt. Plus att det senaste dygnet har Penni bajsat nästan 20 gånger. Är det inte lite mycket? Vad vet jag, jag har inte haft barn innan men kom igen. 20?! Köpte 96 blöjor nu i veckan och ni kan ju gissa hur snabbt de går åt nu! Bör jag oroa mig?

(Okej Emelie, kom på något annat att prata om än bajs nu då)


Eh... jo... eehh...


(snabbt, de tappar intresset nu!)


Eh... jagee... eller... eh...


(men va fasen, nu är du ju bara skämmig!)


Eh... Penni både rapade och kräktes efter sista amningen.


(mm, bra räddning Widman. Bra!)


Over and out.
/e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar