måndag 18 oktober 2010

Penni modellar...

Nu har Penni tjatat och tjatat i flera dagar...
"Ta kort på mig nu då mamma"
"Titta nu när jag gör såhär"
"Tar du bild när jag tittar åt det här hållet"
"Mamma, mamma, mamma, ta kort, ta kort, ta kort"

Så för att lugna henne och slippa tjatet har jag tagit 152 bilder när hon ligger på mattan. Först på den vita mattan och sen på den röda. Penni är nöjd för tillfället. Man måste ju ställa upp för den lilla såklart. Vill hon bli plåtad är det ju bara att hämta kameran. Man är ju snäll i grunden. Vill ju ställa upp.

Så här är lite smakprov. För Pennis skull alltså.











Fur dich... alles. Per te... tutti. For you... everything.
/e

2 kommentarer:

  1. Hon är så fin, jag smälter!! Pussar och kramar till er

    SvaraRadera
  2. Tänk att Ebba va likadan! Ja, nu sitter man ju med datorn full i mappar som heter Ebba 1, Ebba 2, Ebba 3 osv.. Tänk att dom små gillar kameran så mycket :)

    SvaraRadera