torsdag 28 oktober 2010

Leila och jag...

När jag är stressad eller frustrerad (eller glad och tillfreds) brukar jag koppla av genom att göra något med händerna. Jag gillar att göra något som kräver fokus och koncentration endast på det jag gör. Det betyder ju att jag inte kan tänka på det som stressar mig utan bara går helt in i det jag håller på med. Ett tag var det att rita, ett tag pysslade jag halsband, ett tag gjorde jag mycket scrapbooking, men nu har jag en ny grej. Jag bakar! Jag älskar att baka och tyvärr älskar jag ännu mer att äta det bakade. Detta var det första jag gjorde efter Pennis skrikfest!






Chokladmuffins med geisha och dumle!





De blev så fantastiska som de ser ut! De med en geisha i var otroliga!

Chokladmufiins med geisha och dumla:
Hitta ett recept på chokladmuffins. Ploppa i en geisha eller dumlekola i muffinsen innan den åker in i ugnen. Klar att avnjutas!
Ett tips är att vispa lite grädde och ha på muffinsen, samt ett hallon eller en vindruva på toppen. Blir en fin och god efterrätt!
/e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar