fredag 28 december 2012

To tired to function...

Men haft en trevlig dag med lilla julaftonsfirande tillsammans med mina tjejer. Lotta var med så Penni fick en eftermiddag med sin pappa som kunde fokusera 100% på henne och Lotta fick vara med på tjejmys! Två glada och nöjda barn senare lägger sig två glada och nöjda föräldrar denna kväll!

Vad beträffar julklapparna jag fick måste jag visa med bilder imorgon men jag kan lova att jag är mycket nöjd minsann!

Jag är utmattad just nu och bredvid mig hör jag hennes små andetag som får mig att somna så skönt. Hon som jag är så galet förälskad i! Nyss tittade jag till hennes syster, som idag busade med mig och kittlade mig så jag tjöt av skratt. Hon som jag avgudar varje centimeter av. Dessa tjejer, de tar kål på mig med alla känslor! Pao riktit!






/iPhonemelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar