tisdag 11 december 2012

OH COME ON!!!!!

Jag stod nyss och sminkade mig i godan ro. Inte ett bekymmer i världen. Då hände det som inte får hända! Jag tappade ögonskuggan i handfatet... Livrädd för vad jag skulle behöva bevittna för elände tog jag ett djupt andetag och såg efter hur stor skadan var...



... och upptäckte glatt att ingen skada alls var skedd! Plötsligt händer det hinner jag tänka alldeles nöjd med mig själv och livet i allmänhet... innan jag vänder mig om, stöter till något som ramlar ner på golvet och...







Skönt så.

/iPhonemelie

1 kommentar:

  1. TACK EMELIE FÖR DOM GODA SAFFRANSBULLARNA DU HADE BAKAT HAR ALDRIG ÄTIT SÅ GODA. LÄGGER IN EN BESTÄLLNING TILL NÄSTA JUL.SER FRAM EMOT FREDAG TILL LUCIAFIKAT HA DET BRA TILLS DESS KRAMISAR FRÅN TANT SIRPA

    SvaraRadera