torsdag 6 december 2012

Brev från kolonien...

... eller något åt det hållet...

Hej tjejer. I ett år har jag sett fram emot denna tillställning. Längtat, drömt och fantiserat om att få sitta med ett glas vin i sällskap med alla er underbara! Nu är det snart, snart dags! Har laddat hela veckan och kämpat med flaskan till lillan här så allt ska vara förberett. Härligt! Nu är det bara två dagar kvar... inget kan ta ner min förväntan och glädje nu!

Men vänta lite... hur börjar den här dagen? Med en kastspya över hela mig. Härligt! Kan det måhända vara magsjukan som lägligt nog gjort ett återbesök? Ja ni... inte vet jag men utifall det är det och jag blir smittad (ni vet ju att jag alltid suger åt mig magsjukan som en svamp) vill jag bara säga att jag hade velat vara där!

Nu kanske ni tycker att jag är lite överdramatisk och tar ut det värsta i förskott... då vill jag bara säga att ja, precis så är det. Jag sitter här och vältrar mig i hur synd det är om mig ifall jag eventuellt kanske får en eventuell magsjuka som kanske invaderat vårt hem igen. Såklart jobbigt för Penni som kräktes men hon leker här helt bekymmersfritt så mest synd är det nog om mig ändå. Visst?

Tack så mycket för er tid. Håll tummarna för att detta mejl och all mitt vältrande i självömkan var i onödan.

😘

Nu håller ni tummarna cybervärlden! Håll dem hårt, hårt, hårt! Och han där uppe, hör mig nu och fixa till det här snälla för jag VILL VERKLIGEN VARA MED PÅ ÅTMINSTONE DENNA 30-ÅRSFEST!

OK?! Tack på förhand.


/iPhonemelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar