tisdag 18 december 2012

5 saker jag gärna...

... skulle vilja hinna med att göra nu innan Penni ska hämtas...

1. Plocka undan tvätten och ruschla till lite fint här hemma.

2. Slå in ett par julklappar.

3. Ringa Göteborg universitet som inte svarar på mitt mejl om bildkursen!! Även ringa Gävle högskola och Folksam försäkringar.

4. Åka ner på stan och äntligen sätta in pengar på banken.

5. Handla grejer och fixa julgottkorgen till Pennis fröknar på förskolan.

Allt detta skulle jag rimligtvis kunna hinna med någotsånär.... om jag inte hade en bebis fastklistrad i famnen som gråter så fort jag lägger ner henne. Eftersom bebis går först släpper jag alla de fem saker som gnager mig och sitter där jag sitter. Med min varma, goa, sussande bebis i famnen. Det är bra mycket mysigare!



/iPhonemelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar