torsdag 20 december 2012

Google...

Detta är en lista över de senaste sakerna jag googlat...



Gillar blandningen! Gillar speciellt "hita.se" och "liten bebis röd om näsan"! Haha men hon är det min bebis, hon ser ut som Rudolf med röda mulen! Ahaaaa, såklart det som var meningen! Nu såhär i juletider och allt! Hon kan sin jul den där bebisen!

För övrigt 1, ja jag har råkat blivit lite fast i hemmafruarna men det går ju precis när jag brukar amma så vad ska man göra!

För övrigt 2, nu har jag ätit två havrepraliner till frukost men känner att jag behöver en till. Det måste väl vara okej va? Jag har ju ändå ont i halsen och haft feber inatt så lite synd om mig är det allt. Och ni vet vad som gäller när det är synd om en.... CHOKLAD!

Tack för mig. Hej.


/iPhonemelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar