fredag 14 december 2012

Luciatåg!

Jag var på mitt allra första luciatåg idag som förälder och om jag varit tårögd varje gång som fröken var det inget mot idag! Jag bölade så det forsade tårar när Pennis förskola kom intågandes och slutade inte förrän det var klart! Sen skrattade jag högt åt min älskade unge som hamnade precis vid en mikrofon och sen fick syn på mormor. "Där ä Mommo" skrek hon flera gånger i mikrofonen och sen sjöng hon tip taaaaaap så högt hon bara kunde! Hon var så charmig där uppe på scen och såg ut att trivas alldeles utmärkt! Mitt mammahjärta var så varmt och slog så hårt i bröstet att jag inte visste var jag skulle ta vägen!

Kan inte visa några andra bilder än dessa nedan av respekt för andras barn men jag går och lägger mig lycklig i själen över ett så fint luciafirande!







/iPhonemelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar