torsdag 28 februari 2013

Vad sa du sa du?

Satt och tittade på "Ett fint litet samhälle". Eftersom Lotta vaknade igen när jag la ner henne i sin säng hade jag textat programmet och tittade utan ljud. Reagerade inte så mycket först men tyckte att det var konstigt att alla pratade om hur mycket saker och ting var värda... Några stolar med orginalfärg som någon köpt för länge sen.

Efter ett tag blev det lite konstigt och jag kände mig förvirrad varför han på traktorn pratade om någon knapp i brons (eller vad det nu var) och undrade om den andre på traktorns släp kunde säga hur mycket den var värd. När sen någon kille i en skog pratade ingående om massa serietidningar med 91:an
och deras historia och värde kände jag att någon inte skött sitt jobb där på textningscentralen va?

/iPhonemelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar