lördag 16 februari 2013

Mammas.

Imorse hoppade vi på tåget mot Stockholm mor min och jag för ett dygn tillsammans med mat, musikal, hotellnatt och hotellfrukost.

Nu blir ju livet inte alltid som man tänkt och i foajén till hotellet får jag veta att minsting har över 39 graders feber och varken äter eller kissar. Även om pappan hade koll på läget, för det vet jag att han har, klarade mammahjärtat inte av en natt ifrån så hotellet avbokades och planerna ändrades. Dock hann vi med fika, cava, musikal, mat och lite shopping på Hötorget vid stängningsdags!

Det har varit en så rolig och härlig dag tillsammans med min favorit! Det gör inget att vi missar hotellfrukosten heller, känns skönare i kroppen att vara hemma inatt när allt inte är som det ska. Nästa gång vi åker får jag äta dubbelt så mycket frukost helt enkelt!
















Mamma kände sig inte heller helt kry. Sa det kändes som att hon fått svamp...




/iPhonemelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar