söndag 10 februari 2013

Helgen som gått...

... har då definitivt inte gått i sömnens tecken. Men det har varit en himlans mysig helg ändå där vi klämt in en hel massa!

Vi har...



Sovit hos mormor och morfar flickorna och mamman då pappan var på minisemester.



Varit barnfri ett par timmar och ätit god mat med goda vänner! Härligt!



Provbakat lite tårta! Denna var himmelskt god vill jag lova!



Fått present! En kakburk full med kakor! Kanske den bästa presenten!



Vunnit pengar! Funderar nu om jag kan dra mig tillbaka och bara jobba halvtid ett tag... en sisådär 36 sekunder eller så...



Provat stolen! Ni som följt med mig ett tag, känner ni igen armen?!



Varit lite sjuka...



Bakat kakor! En kakburk full med kakor! Kanske den bästa presenten!



Ätit gott! En middag värdig en konung om du frågar mig!

Läggningen av barn gick på 5 minuter vardera och inte ett pip.
Nu ligger jag med bebis i famn och suger liv ur hennes andetag.

Jag har verkligen haft en bra helg.
Jag lägger mig trött men lycklig!

/iPhonemelie

1 kommentar:

  1. Jag älskar din kommentar till TRISS-lotten! Kram

    SvaraRadera