tisdag 12 februari 2013

Jag måste bara testa den nya leksaken... Den jättestora telisooonen, som Penni säger. Vad den ska vara bra för då tro? Ja, säg det... Men Penni gillar den och jag hamnar väl där jag också kan jag tro så småningom.

Dessa två bilder finns på paddan i dagsläget (ja, vi häftiga folk säger paddan) (och ja, jag räknar mig till de häftiga folket!) så jag testar med dem...






Varför just dessa bilder finns på paddan? Ena bilden finns för att jag är hysteriskt rolig och fullkomligt älskar appar som gör att jag ser rolig ut. Den andra är när jag provar ut en klänning att ha på mig på kalas här i slutet av månaden. Men jag är inte helt hundra över skorna än dock... Får gå in dem här hemma och känna efter.

/Empaddan

Location:Test...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar