torsdag 7 februari 2013

Tummen upp för...

... frukostbesöket jag fick avnjuta imorse! Min vän Karro som jag så ofta saknar och hennes Alfred, ett namn som förmodligen betyder förnöjd på något språk för härligare barn får man leta efter! Jag njöt så av deras sällskap och önskar jag kunde träffa dem jämt!

Eftersom jag inte tog några kort alls på varken sällskapet, frukosten eller leken under bordet gjorde jag den här så ni ska få er en bild av hur trevligt det var...




Alfred och hans rara mamma Karolina. De har bägge vääääldigt långa ögonfransar! Ni ser det va?




Ett av de 158 smörgåsrån med smör och ost jag drog i mig under frukosten.




En blomma. Bara för att det var roligt att rita.

Där har ni min förmiddag. Härlig start på dagen!

/iPhonemelie

1 kommentar:

  1. Men åh va trevligt! Karro är lika snygg som vanligt. Kul att du ritat näsorna är i profil :)

    SvaraRadera