lördag 9 februari 2013

En alldeles särskilt...

... (valfritt ord, dock ej ett med positiv klang kan jag känna) natt.




Här ligger jag. Glad som en lärka såhär på morgonkvisten. Det är härligt att vakna upp till en ny dag! Ny dag nya utmaningar brukar man väl säga va? Jaså ni undrar över hur jag sovit inatt? Jaa, det är väl inget speciellt att orda om den saken egentligen. Lite... då och då kan man väl säga. Men jag känner att livet helt enkelt är för roligt för att sova. Känner ni igen känslan? Tycker mig se samma känsla i min mammas ögon där hon ligger bredvid mig invirad i någon form av påsar som verkar sitta fast under ögonen. Vi är precis lika nöjda med hur natten fortlöpt och vi är precis lika ivriga att få starta dagen, mamma och jag.

Precis samma känsla har vi i kroppen. Härligt!




/iPhonemelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar