måndag 4 februari 2013

Mer död än levande...

Klockan 22 lade jag mig för att sova. Klockan 07 gick jag upp. Jag var i sovrummet 9 timmar förutom ett par blöjbyten/gå runt och försöka söva om promenader. På 9 timmar har Lotta (och då även jag såklart) vaknat 11 gånger och varit ledsen. Ibland har hon ammat, ibland bara varit ledsen. Hon har sovit i famn, bredvid, själv i sin säng, upp och ner och hit och dit men inget har gjort någon skillnad. Varför jag vet att det var just 11 är för att jag skrev upp då en vecka varit i stort sett lika dan och jag ville veta exakt hur mycket hon vaknar. Känns ju lite som 13 850 när man väl ligger där...

Andra symtom hon dragit på sig nu är att hon bajsar 10 gånger om dagen ungefär, det verkar bara rinna rakt igenom henne, samt att hon blir rödprickig på kinderna, näsan och hakan när hon fått ersättning. Är det det här med mjölk tror ni? Någon som har någon erfarenhet? Dela gärna med er för jag har ingen erfarenhet alls kring detta.

Nu kör vi på idag med mycket, mycket sådant här...




Lotta däremot, hon kämpar på som ingenting...


... och skönt är väl det.

/iPhonemelie

2 kommentarer:

  1. Låter inge vidare! Visst finns det väl mjölkfri ersättning som man kan prova om man oroar sig för laktos eller mjölkproteiner. Är det bättre med er annars? Penni frisk? Puss Jannice

    SvaraRadera
  2. Bläää för lite sömn! Tycker synd om dig... Kommer och piggar upp dig i veckan! Puss

    SvaraRadera